Jogerős az ítélet, ki kell adni Lázár kastélyprivatizációjának dokumentumait
Másodfokon is nyert az adatokért perelő DK.
Másodfokon is nyert az adatokért perelő DK.
A kormányfő a Mandinernek adott interjút, ebben a volt igazságügyi miniszeren túl Kapu Tiborról, Diogo Jotáról, Lázár Jánosról és a Tisza Pártról is beszélt.
Az építési és közlekedési miniszter extra juttatást ígér az intézmény dolgozóinak, mert szerinte fantasztikus munkát végeznek.
Az építési miniszter az M30-as autópálya megsüllyedése miatt orrolt meg a Strabagra, és kijelentette, hogy a cég ne számítson állami megbízásokra. Mégis a Strabag dolgozik most a Liszt Ferenc repülőtér bővítésén, az új terminál építésének előkészítésén.
Sokakat és régóta bosszant a 21-es út zenélő szakasza Lőrinciben és környékén, ám a közlekedési miniszter ígérete ellenére is szól az Ismerős Arcok száma az akusztikus útburkolati jelekből. Most Lázár János tárcája már csak annyit közölt: elképzelhető, hogy felszedik a zenélő burkolatot.
„Műtárgy ≠ használati tárgy” és „Mi nem a bérünkért dolgozunk, hanem annak ellenére” feliratú pólókban fogadták az intézményben minisztert, aki azért jött, mert onnan rendezné be a Karmelitát.
Pedig a bíróság pár napja éppen megszüntette az ideiglenes védettséget.
A Mészáros Lőrinc fotójával illusztrált cikkében Kiss Antal volt miniszteri biztos arról írt, hogy a nemzeti gazdasági elit inkább a mértéktelen rongyrázásban jeleskedik, és nem Széchenyi István gróf példáját igyekszik követni.
Magyar Péter szerdai bejegyzésében újra a már általa megénekelt “MÁV-os János”-t kritizálja. Ezúttal vasúti anomáliák sorát felidézve azon poénkodik, ahogy szerinte a miniszter megpróbálja a MÁV hibáit a Tisza Pártra kenni.
A korábbi évekből megmaradt tartalékot is elkezdték kisöpörni a cégeknél, amelyek a Lázár János vezette alapítványhoz kerültek át ingyen az államtól.
A munkacsoport egy, a Mol alapítványának átadott kastélyhoz személyesen is ellátogattak.
Az építési és közlekedési miniszter a Pride mellett a Vonatinfóról és a Fidesz támogatottságról is nyilatkozott.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét, de amúgy a kormánynak még dolga lehet az üggyel.
Piaci források szerint a Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel. A jelek szerint az érintettek által erősen kritizált tervezetből jogszabály lesz.
A jegyárbevételek 1,15 százalékát költötték június eleje óta kártalanításra a miniszter szerint, aki úgy véli, mindegy, hogy nyilvános-e a késő vonatok adatbázisa. Utóbbi miatt Lázár Jánossal megint összekülönbözött Vitézy Dávid.
Ismét nyomon lehet követni, hogy mennyit késnek a vonatok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon azzal kapcsolatban, hogy önkéntesek készítettek egy vonatfigyelő oldalt.
Hiába voltak helyenként 45 percnél is hosszabb késések vasárnap este a balatoni vasútvonalon, a Mávinform Facebook-oldalán péntektől két napig napig nem jelent meg új bejegyzés.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.